30 Haziran 2008 Pazartesi

TUBA'NIN yaşam öyküsü

Mimar Sinan Üniversitesi Sahne
Dekor ve Kostüm Tasarimi bölümü mezunu olan Tuba Büyüküstün,

üniversite egitimini tamamlayana kadar aldigi tüm dizi tekliflerini geri
çevirmis. Guess firmasinin düzenledigi ve dünyanin her yerinden 70 bin
kisinin katildigi Guess Watches güzellik

yarismasinda 17. olmayi basaran güzel oyuncu, reklam filmlerinde
oynamayi kabul ederken, film ve dizi oyunculugunu üniversiteyi bitirme
ugruna ertelemis.Tuba Büyüküstün'ün oyunculuk kadar sevdigi bir baska
sey ise dört yil boyunca egitimini aldigi Sahne Dekor ve Kostüm Tasarimi.
Hatta diziyle birlikte yürüttügü bir projesi bile var.


Yesil gözlü güzel oyuncu, bir
tiyatro grubuyla çalisarak onlara sahne ve kostüm tasarliyor. "isime
âsigim ve galiba biraz da idealist düsünüyorum. "Çünkü reklam
filmlerinde çalismak, dizilere kostüm tasarlamak daha fazla para
kazandiriyor. Ama ben tiyatroda çalismak istiyorum. Bu, bana daha
keyifli geliyor" diyen Tuba'nin en büyük korkusu ise kendi deyimiyle bir
gün oyunculukla tasarimcilik arasinda tercih

yapmak zorunda kalmasi ...


 

0 yorum: